Lada preia platforma Logan

Conform sursei citate, AvtoVaz, cel mai mare producător de automobile din Rusia, care produce Lada, va plăti grupului Renault 100 de milioane de euro pentru licenţa platformei B0, pe care este construită familia de modele Logan.

Mai mult, compania va mai plăti alte 120 de milioane de euro, pentru licenţa a două motoare Renault.

La sfârşitul lunii februarie, Renault a semnat acordul pentru preluarea unei participaţii de 25% la AvtoVAZ.

de aici

Preiau si rusii ceva de la noi ? De fapt, gresesc cand spun ca le preiau de la noi, ca sunt facute tot de francezi si platformele astea.

Deci urmatoarele Lada vor arata destul de interesant, mai ales daca au ajuns francezii sa isi bage coada pana si la motoare, nu doar la platforme. Sigur vor aparea si imbunatatiri din punct de vedere al consumului, imbunatatiri ce vor face, poate, Lada un auto mai usor de comercializat in restul Europei.

Eu am ramas cu impresia ca Lada produce doar masini “brute”, masini pentru drumuri grele, masini cu o stabilitate excelenta dar cu un consum enorm. Desigur, am ramas si impresionat de catre Lada Niva, care mi se pare unul dintre cele mai interesante 4X4 produse vreodata, dar care nu au fost promovate destul.

Mai jos avem un video destul de misto, reprezentativ pentru ceea ce poate sa faca Lada Niva. E scurt!

3 thoughts on “Lada preia platforma Logan

  1. G.Dorin

    Platforma logan este ok pt. o masina low cost. Motoarele de la renault, mai ales alea pe benzina, sunt super ok pt. o asemenea masina. Deci, cu avantajele aduse de Lada, e posibil sa iasa ceva interesant.
    Cred ca insa avantajul este mai mare pt. Renault decat pt. Dacia

  2. Mihai Jepan

    Pai faza-i ca si Logan e tot sub Renault si e dupa modelul lor. E clar ca Renault va avea cel mai mult de castigat.

    Si in cazul Lada, tot compania franceza va “aduce inovatiile”. Sunt curios ce motoare au de gand sa puna pe Niva. Ar fi pacat sa schimbe ceea ce este acum Lada Niva.

    Stiu ca pe Niva calculau totul, pana si latimea + greutatea cauciucurilor, pentru a ajunge la rezultate optime pentru o masina de teren.

  3. Un roman in Canada

    Asa gandeam noi si despre Skoda ca e vai de ea, gandindu-ne cum arata pe vremea lui Ceausescu, si uite cum arata acum.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *