O sa expun trei cazuri, foarte simple, in care colaborarea cu niste firme de rahat a insemnat o pierdere. Si nu, pretul redus cu cativa lei nu a fost o scuza destul de buna pentru a cumparat ATUNCI de ACOLO.
–> Cazul 1 : Un amic isi cumpara un laptop de la un mare magazin de produse IT. Intre timp, magazinul intra in faliment si laptopul amicului se fu.. strica. El nu mai are unde sa-l livreze pentru garantie;
–> Cazul 2 : Marius isi cumpara domeniul .info de la o firma care actiona cu succes in anii trecuti pe piata de inregistrari nume de domenii, in international; fericit ca in anii trecuti a putut sa plateasca folosind paypal si totul a decurs ok, a innoit si anul acesta domeniul .info corespunzator blogului; a uitat sa verifice daca firma respectiva mai raspunde la mailuri de suport sau daca se mai ocupa cineva de ea; motiv pentru care a ramas cu domeniul inactiv, iar acum in perioada de gratie si cu banii dati;
–> Cazul 3 : un cunoscut a semnat un contract cu o firma de media, de la care a primit mai multe servicii, printre care identitate vizuala si un website; dupa o perioada, respectivul a dorit sa isi tipareasca niste afise si niste noi carti de vizita, dar nu mai avea nici cui sa ii ceara grafica ori fonturile folosite sau cui sa dea o comanda pentru tipar; adaugam la problema si faptul ca site-ul nu mai fusese updatat de ceva vreme, motiv pentru care numele unor fosti colaboratori ( impreuna cu numerele lor de telefon ) apareau inca pe site ( a business killer ), adresa se schimbase si mailurile nu mai functionau ( casutele de mail erau limitate la 100 MB, se folosea webmail );
Asadar, nu lucrati cu firmele de rahat; Pentru ca TOT VOI o sa pierdeti !