Folosirea de informatii pentru pozitionarea in SERPs

Sau mai multe informatii despre Google

Citind articolele noi despre SEO, am gasit zilele trecute si unul destul de interesant despre ce anume face sau ar putea face Google cu informatiile adunate pentru pozitionarea site-urilor in paginile cu rezultate.

Descrierea oferita in respectivul articol este destul de concludenta si nu vreau sa incerc sa reproduc termenii “inventati” acolo, asa ca va pot oferi direct un link spre articolul respectiv.

Si ca sa nu va las chiar in aer, o sa fac un scurt rezumat:

– un utilizator realizeaza o cautare pentru un anumit string

– utilizatorul acceseaza pagina, dar dupa o anumita perioada de timp ( scurta ) se intoarce la pagina cu rezultate a motorului de cautare si clickuie pe al doilea rezultat.

– aceasta poate fi o buna metoda de a controla care pagini au fost relevante pentru stringul de cautare chiar prin comportamentul utilizatorului, dupa inspectia paginii.

– Google poate cu usurinta sa verifice genul acesta de date pentru a dezvolta un algoritm

Ramane totusi intrebarea : Google foloseste sau nu aceste date pentru pozitionarea in SERPs ?

Personal am avut experiente cu site-uri cu un bounce rate foarte mare care continuau sa se mentina sus.

Daca nu este integrat un astfel de filtru, care ar fi dezavantajele din integrarea lui ?

… intrebari ce vor avea raspuns in curand probabil.

One thought on “Folosirea de informatii pentru pozitionarea in SERPs

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *