La noi de foarte multe ori nici nu se mai intocmesc contracte, dar atunci cand se intocmesc si este vorba de o treaba serioasa, cu facturi si tot ce trebuie, aceste contracte sunt redactate cu lipsuri.
Dar pana la urma asta nu e o problema doar in Romania, se pare ca si altii mai avansati in treaba cu prestarea de servicii SEO mai gresesc uneori. Solutiile insa le gasim tot la ei. Sarah Bird a scris pentru SEOmoz un articol interesant. Pe scurt, toata treaba e sa inveti cum sa iti protejezi munca, pentru s-ar putea ca de cateva ori sa te trezesti cu clienti nemultumiti, care insa nu isi vor explica nemultumirea.
Asa ca cea mai buna solutie sa aflii ce nu ai facut bine ( poti sa fi cat de profesionist vrei, nu poti sa faci fericita toata lumea ) si sa corectezi, fara a fi obligat sa platesti diverse, e sa introduci in contractul cu clientul o clauza prin care clientul este obligat sa te notifice de ceea ce il nemultumeste.
Simplu, nu-i asa ? 🙂
Astept sa inceapa sa functioneze si la noi treaba asta.