Filtrele crizei la magazinele online

calculatoareS-au comparat in multe articole investitiile in magazinele clasice vs investitiile in magazinele online, felul in care se cheltuiesc banii, cum magazinele online isi pot monitoriza mai eficient conversia & modul in care sunt cheltuiti banii pentru awareness + feedbackul. Am ajuns in situatia in care aceasta criza ( mai mult sau mai putin inchipuita – in fiecare zi in care merg la cumparaturi, hypermarketurile si pietele sunt pline de oameni ) a inceput sa filtreze magazinele bune de cele mai putin bune.

Ma traznise ideea sa mai iau un calculator,  sa invat ceva mai mult despre linux. Cea mai simpla solutie a fost sa caut un magazin online de calculatoare. Din reflex am intrat pe un magazin pe care l-am mai verificat anterior si stiam ca are preturi ok si produse up to date. Sunt alte magazine IT ( nu o sa le dau numele ) de la care am cumparat si care nu mi-au lasat o impresie buna, asa ca nici macar pentru preturi nu le mai accesez. Mai sunt si magazinele online care au murit.

Putem spune ca astea sunt filtrele crizei ? Maybe…

ShareShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *